lördag 10 februari 2007

Huvudsaken....

Ibland önskar jag att jag var huvudlös...inte bara att jag gör saker huvudlöst. :o)
Igår var jag väldigt nära att leta reda på en bödel men vässad bila.
Hade en fullkomligt helvetisk migrän...och inga huvudvärkstabletter. Moment 22. Jag hade för ont för att gå och köpa och det skulle inte gå över förrän jag köpt tabletter.

Jag körde med alla andra trick. Vatten. Koffein. Koffeintabletter. Dusch. Böner, böner och fler böner...tror att Gud var upptagen. :o)
Tillälligt hjälpte alla försök ca 10%.

Till slut - för jag tänkte inte klart - kom jag på att jag känner några grannar. Så efter ca 5 timmars plåga kom jag på att ringa och kolla om hon var hemma. Och den här gången blev jag bönhörd...så att säga.
Efter tabletterna var inmundigade gick det över på ca en timme.

Tack Gode Gud för droger! ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud bryr sig ALDRIG om migrän. Det vet jag bäst av alla här i världen!