fredag 18 september 2009

Förlåt, förlåt!

Jag har sedan 26 aug inte skrivit på grund av tre orsaker, tid, lust eller möjlighet. Och jag vet att det inte är kul att följa en blogg som inte uppdateras. Nu när jag snart landat ordentligt i lägenheten ska jag skärpa mig.

För den som är intresserad av vad jag gjort all den tid har jag samlat ihop mina Facebook-statusar för den här tiden. Haha. (någon slags nörd är jag, jag vet)

Kanske kan det här ge lite uppdatering hur som helst.

----------------------------

26 August at 23:47
trivs trots allt med livet och är mycket tacksam för alla människor jag har i mitt liv!

27 August at 14:13
anser att ju fler vi blir desto lättare blir det och fortare går det. :o)

27 August at 14:14
känner sig bättre just nu än jag känt mig på en hel vecka. Nästan, men bara nästan så längtar jag till jobbet imorgon. :o)

28 August at 07:48
är på jobbet och är frisk. :o) *ta i trä*

28 August at 18:40
- Ord får den betydelse du ger dem.

28 August at 19:16
har micrat blint i flera år

28 August at 21:03
sjöng nyss "Gabriellas sång". Och det gick ju som smort! Men be mig inte göra om det med folk i närheten. Haha.

29 August at 15:23
sitter och väntar på att B12 ska höra av sig och komma med pirra och plattvagn...

30 August at 11:56
vaknade med huvudvärk...det var det sista jag hade önskat av den här dagen. Får ta det lugnt ett par timmar så ska det nog gå flytta lite i kväll som planerat.

30 August at 21:13
har tillsammans med Frida och Ingela (tack!) hunnit bära över i stort sett alla påsar till nya lgh. Nu är det ett par kartonger och möblerna kvar. Mycket glad för att det gått så smidigt än så länge.

31 August at 11:17
ok, dags för flytt. Har du lite att göra är du välkommen förbi och hjälpa till. :o)

31 August at 23:59
sitter i nya lägenheten och lånar grannens uppkoppling. Det tog "bara" ca 12 timmar att flytta...idag. 3-4 timmar igår oxå. Nu har jag så ont i kroppen att jag...ja jag vet inte.

01 September at 11:21
lite yrvaken och förvirrad efter första natten i nya lgh. Undrar oxå när de vill ha tillbaka nyckeln från förra lgh?

01 September at 16:27
packar upp i nya lgh. Är för kort för att få upp lampan. Så högt i tak här. :o)

01 September at 20:01
behöver en lång människa eller en stege för att sätta upp lampan i taket. Väldigt högt i tak här. Får använd golvlampan tills jag listat ut något.

02 September at 12:32
suckar över dagens schema. Har enbart telefontid. Ok, ett möte oxå, men ändå...suck...igen...

02 September at 21:46
har haft en ok dag på jobbet! Trots Internetförbud.

03 September at 12:37
hoppas hyresvärden vill piffa till min nya lgh lite.

04 September at 10:40
får ny toalettstol, ommålat på toaletten, nytt golv i hallen och på ett eller annat sätt fixat rummen som det lät på fastighetsskötaren. Han måste bara få det godkänt. *hoppas, hoppas, hoppas*

04 September at 21:14
får färre och färre lådor och kassar att packa upp ur. Super!

05 September at 11:09
surfar enligt jobbets direktiv på en testdator.

06 September at 07:26
- ahhhhh, glömde nog kvar min lilla, lilla docka i andra lgh. Skulle inte vara så viktig om det inte var så att den är ca 30 år gammal. Haft den jämt...*ledsen*

06 September at 22:44
ligger faktiskt i sängen. Kanske får några timmars sömn i natt. :o) Sov gott!

07 September at 23:07
får inte sin egen internetuppkoppling f´rän nästa vecka. Suck...det här går sakta...

08 September at 10:20
är vaken. Börjar vara less på att leva i kaos. Möblerna står ganska rätt, men fortfarande massa påsar att tömma.

08 September at 21:24
tycker att det är underbart väder ute. Nästan lite trollskt. Varmt. Lagom blåsigt. Månen stor med rosa skimmer runt.

09 September at 00:08
någon som har ett perstorpsbord (helst grönt) till övers?

09 September at 12:45
jobbar kväll...suck...

11 September at 12:48
behöver ny dammsugare - nu! Tips? Förslag? Något jag bör tänka på?

11 September at 14:23
ibland blommar talang ur psykisk ohälsa. Kontrollbehov = fantastisk på att organisera.

11 September at 23:02
Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jorden Jag vill leva lycklig För att jag är jag Och den himmel jag trodde fanns Ska jag hitta där nånstans.

12 September at 10:37
planerar en shoppingtripp vid 12 ungefär....kan bli senare. :o)

12 September at 11:53
har huvudvärk...får se hur det blir med stan....men hoppas det går över. Behöver ju lite grejor ju. :o)

12 September at 13:22
drar på stan. Hör av dig om du vill ses när jag är där. Blir dock inte så länge pga huvudet.

12 September at 17:42
tycker inte det är trevligt att vara ledig OCH sjuk. Har migrän....så det blev ingen direkt shopping och inget gjort här hemma heller.

12 September at 20:29
Jag söker efter 15 st dörrknoppar. Behöver inte vara exakt lika som på bilden. Mest det genomskinliga och gröna som är viktigt.
Hör av dig om du vet någon person eller affär som säljer sådana.

13 September at 11:25
får besök av bästa Morgan idag. :o)

14 September at 22:55
- IKEA imorgon! Woho!

15 September at 12:23
undrar varför jag alltid får hicka? Och varför det alltid håller i sig i minst 30 minuter?

15 September at 20:08
vann budgivningen på knopparna! Woho!

15 September at 21:50
har haft ont i halsen hela dagen och känner kroppsvärmen stiga. Illa, illa.

16 September at 09:34
http://www.oppenkyrka.se/index.php/vart-program

16 September at 12:28
mår **** och har ändå en känsla av att det kommer att bli värre

16 September at 20:47
gillar Susan Boyles nya singel!

17 September at 11:54
undrar var den här förkylningen är påväg? Upp? Ner? Eller ska den bara stå still här?

17 September at 14:17
ska för första gången på ca fyra år kanske, ta sig ett bad, i badkar! Var tvungen att göra det klart så ingen "rolig" människa skulle komma och påstå att jag inte badat på fyra år. :o)

17 September at 23:12
är plötsligt alldeles tät i näsan.

18 September 15:16
¿ǝɹɐʞnظs ɹǝ11ǝ ǝɹɐʞsıɹɟ ı1q bɐظ ɐʞs .uı ɹǝ11ǝ ʇn bıs ǝɹɐʌ ʇǝʌ

18 September 18:39
tydligen är jag en "Trubie". Dvs ett fan av "True Blood". Jag är oxå en "Whovian" och kanske en "Browncoat", men jag undrar om fler serier har namn för sina fans. Tex "Scrubie" eller "Housies"?

18 September 19:23
förbaskade förkylning som gör det svårt att sjunga! *sur*

---------------------------

Ja, så har det alltså varit. För den orolige kan jag lugna er med att jag hittade igen den lilla dockan jag trodde jag glömt i den gamla lägenheten. Är det annat som är oklart så fråga.
Foton på nya lyan kommer så småningom.

---------------------------

"Dåliga ursäkter är bättre än inga ursäkt er alls"

//okänd

---------------------------

Inga kommentarer: