söndag 15 april 2012

tjilla designs mera

Igår var jag på härliga Ullared och inhandlade lite småsaker till min tillverkning. Ja...och schampo och sånt. :o)

När jag kom hem avslutade jag äntligen något jag höll på att tillverka och idag har jag även fotat det och lite tidigare projekt. Känns nice att avsluta saker.

Fortsätter med mina tiaror, men har denna gång även gjort ett slags diadem, örhängen och en väldigt enkel ring. Ringen var tyvärr så liten att den var svår att fota, men jag lägger med det jag lyckades fånga.



Rostiara

Diadem petrol uppifrån

Diadem petrol bakifrån

Diadem petrol från sidan

Örhängen blomma

Ring med små glaspärlor
-------------------------------------------------------------
Kommentarer? Tips? Tricks?

3 kommentarer:

lisa sa...

jag gillar örhängena som är blommor! kan du inte göra ett par sådana ljusrosa till mig? :D kram

tjilla sa...

Tackar! Tja, jag har inga ljusrosa pärlor som är så små. Jag typ alla andra färger, men inte rosa. Haha. Men om du fixar eller om jag snubblar över några så gör jag. :o)

Lilladockan sa...

Nu när du har semester så får du passa på att uppdatera bloggen så att jag får se vad du gör :) Du är så duktig och gör så mycket fint :)