lördag 17 maj 2008

Ahhhhrg!

Jaha...lördag...jobblördag..nice...eh...nä! Sitter på jobbet och stirrar tomt på skärmen. Tur att vi inte börjat svara än, är inte riktigt med i matchen.

Inte nog med denna fruktansvärda syssla en lördag jag har drabbats av en förkylning eller pollenallergi...vet inte vilken. Näsan rinner, halsmandlarna har dubblats i storlek (typ) och ögonen kliar och rinner + nysningar både nu och då.
Jag e såååå sur! ,O(

Jag har varit extremt trött i snart en vecka pga detta och har lagt mig way tidigare än vanligt. Innan 24 nästan alla dagar och det är som de flesta vet i stort sett en omöjlighet för mig.

Nu vill jag bara att detta ska gå över. Det var sååå perfekt att det drabbar mig då jag arbetar 7 dagar i rad oxå (sarkasm - tänkte jag skulle förklara ifall det inte var helt uppenbart). Men jag hoppas att det kommer solsken efter regn. Hmpf! Säkert! *sätter armarna i kors och surar ett tag till*

---------------

"Det är folks eget fel om de är på gott humör. Det finns tillräckligt mycket att vara ledsen över."

//Christian Sørensen

---------------

Inga kommentarer: