tisdag 18 september 2007

Facebook och Color Fantasy



Var på resa i helgen. Trots sjukdom så hade jag trevligt. Är aningens förkyld. Extremt hes.

Jag och min vän F hoppade på buss till Oslo och sedan gick vi på båten Color Fantasy - destination Kiel - för att kolla in Tz som showar där.
De var väldigt bra. Bra sång, bra dans, snyggt ljus, bra energi! Av två shower - en vardera kväll - var musikalshowen bäst.

Vi hade fina hytter. Vi fick ta de som ingen bokat så vi hade olika båda kvällarna.

Första kvällen gick det upp till 7m höga vågor....man kan säga att båten rörde på sig lite. Haha. Vi gick på åksjuketabletter både jag och F och vi höll oss magontsfria.

Vi fick äta i mässen på dagtid och gick ut med Tz och några av hans kollegor på kvällen och käkade Pizza och Tapas - inte samma kväll dock.

Vi snålade inget på den resan, men det blev inte så dyrt ändå. Dyrast var nog taxin från båten till centralen - usch!

Allt som allt hade vi en trevlig resa!

---------------

Har varit sjuk i några dagar nu som sagt och suttit och klurat med Facebook. Kul kul! Eftesom alla står med sitt eget nam och inte något alias är det lättare att hitta alla vänner och bekanta. Har de senaste dagarna pratat med vädigt många som jag inte sett röken av på flera år.

Facebook kommenderas starkt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mjau! det var en härlig tripp på det stora blå. taxin kunde dock kvittat... :)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.