torsdag 25 oktober 2007

Rösta på Skellefteå!!!


Ok. Jag är helt inne på den lokalpartriotiska röstningen om vilka Sverige-städer som kommer med i det nya Monopolspelet. Som det ser ut nu tävlar Skellefteå och Umeå om första platsen. Någon av städerna kommer att räknas som den dyraste staden att hamna på. Det nya "Norrmalmstorg"
Inga andra städer är ens i närheten av Umeå och Skellefteå. Kan det vara så att vi har Sveriges största stadsfight?

Så länge jag kan minnas har städerna varit ärkefiender. Och med det i blodet så kan jag inte annat än att ta denna röstning på fullaste allvar.
Trodde inte jag var så tävlingslysten, men ibland är det bara som om något bubblar upp i mig och jag MÅSTE vinna.

Vi måste komma etta!!!

Eller egentligen, så länge Umeå inte blir etta är jag ganska nöjd...eller rättare sagt att Skellefteå måste slå Umeå, då är jag nöjd!

Så in och rösta:

Skellefteå är en stad full av ambitiösa människor! Och det ska vi bevisa! Sätt upp lappar på stan. Prata med vänner och familj, få ALLA att rösta!

http://www.monopolspel.se/vote.aspx

Heja Guldstaden!!!

-----------------
Dagens Ordspråk:

"Tävlingar är någonting vi har uppfunnit för att hjälpa oss att glömma att vi har glömt hur man leker."

Inga kommentarer: