söndag 18 mars 2012

tjilla designs

Johosåattere, jag har en ny hobby.

Inte mycket att orda om det, men jag har slängt ihop lite alster av pärlor och diverse olika ståltråd. Jag har inte bästa kameran dock och färgerna blir lite fel. Lite för gult. De ses bäst irl. Men här har ni mina första stapplande försök:







Gillar en bättre än de andra. Antagligen inte den man kan tro, men gissa gärna. :o)

Vill du göra din egen tiara, hårkam eller annat kan jag rekommendera att söka instruktioner på YouTube. Där finns allt från sminktutorials till laga mat och sy kläder. Just för tiaror är detta en bra start.

1 kommentar:

Frida Andersson sa...

Men wow! Jättefina, vad duktig du är! En riktig hantverkskonstnär! Den där som är lite svart o gul där pärlorna är på smala trådar- den gillar jag.
Hoppas du fick stor använding av pärlorna vi köpte på vår shoppinglördag :)
Kram Frida.