måndag 25 december 2006

Dan efter dopparedan...

Nu var julafton över....jaja...suck... Fast i år har inte min jullstämning varit vad den brukar. Hade ingen översvällande känslostorm, men det var ju trevligt ändå.

TYCKER faktiskt att det ät trevligare att ge än att få. Känner mig mest nervös då jag öppnar saker till mig....tänk om jag inte tycker om det! Eehk! Fast å andra sidan är jag rätt lätt att göra nöjd! :o) Jag vill ha ALLT! Visst. Det kan vara fel storlek och färg, men det kan man ju ordna.

Det var lagom med klappar i år oxå. För första gången på mina 30 år. Jag fick:
- en pyjamas
- Little Britain - första säsongen
- en halskedja
- en badhandduk
- Ljus med ljusstakar
- två halsdukar (hemastickade)
- 200 kr
- och två chokladaskar

Nu ska vi fira mor som fyller 60 år 8 jan. Ingen hemma då så vi tar det nu. Och tydligen ska jag organisera allt...så de ropar och jag måste gå.

God fortsättning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du är nöjd. Hoppas du har kul ikväll. själv sitter jag här och är tyst... suck....

Anonym sa...

jihaa! Vad kul att du bloggar, jag ser fram emot att läsa om precis aaaallt! Hoppas vi hinner ses nu när du är hemma i underbara skellefeteå.
*kram*