onsdag 27 december 2006

Resebaksmälla!

Så var resandet över. Jag är på jobbet. Åkte hit direkt efter min 17-timmars tågresa. Sov minst 13 av de timmarna och vaknade minst en gång i halvtimmen! :o)

Än så länge har jobbandet gått över förväntan bra. Ta i trä! :o) Trött, men går i trans och klarar det mesta på rutin.

Har glatt mina medarbetare med choklad idag. Fick två askar i julklapp och för att förminska mitt intag så delar jag med mig. Då bli jag både poppis och smal! Haha! :))

Ska bli spännande då jag slutar 22.15 ikväll att släpa hem all min packning. Kanske blir av med hälften för att jag helt enkelt inte orkar...men jag är inte materialist så det gör inget...haha.

Ska kolla om min lägenhet står kvar och att blommorna lever. Lånade ut lägenheten stundtals då jag var borta. Vet att vissa saker måste tvättas i alla fall. Hmpf! :o)

Nu var rasten slut! Ska fortsätta jobba och hälla i mig kaffe!

Tjing!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort! Tröttheten brukar komma dagen efter en sådan pärs!
Än verkar ju orka med bloggandet. Nu har du ju skrivit flera gånger ju! ;-)

Anonym sa...

Bra att du kom fram ordentligt!

Anonym sa...

va, ;) har det snuskats i din lägenhet? hihi...såg att det lös och tänkte för mej själv att ngn musikalartist säkert lånade den *pöss*