lördag 23 december 2006

Tada!

Ok, vi provar väl det här. Min första blogg! Woho!

Vill säga redan nu att risken är att den här bloggen inte alltid blir uppdaterad. Har förr försökt att skriva dagbok som inte gått så super...och det här är ju liknande, men jag ska försöka. :o) Kommer troligen att använda lite förkortningar, men vill du läsa om mitt liv får du stå ut. Det spar tid och plats!

Idag då. Tja, julen kommer med stormsteg. Jag är uppe i Skellefteå (min hemstad) och har delvis och ska träffa alla vänner och släktingar. Lite press.
Eftersom jag bara är hemma högst två gånger om år så känner jag att jag vill komma med något nytt jämt och helst se så bra ut som möjligt. Suck.

Har ju fått jobb i alla fall (Supporttekniker...flashigt eller hur! Haha), men pga det inte haft tid att träna och inte riktigt ätit som jag ska....stressad kontorsråtta med udda tider. Känner mig inte så fräsh som jag vill...men men...jag tror ju att alla tycker om mig ändå...men de ser bättre ut...grrr...:o)
Efter julen hoppas jag på bättring. Ska kämpa!

Har köpt alla klappar nu. Gick bättre än jag trodde och definitivt fortare. Så fort att jag är säker på att jag glömt något. Jaja...jag märker väl. :o)
Har klätt klart granen hos mina föräldrar....fick göra det alldeles själv i år...plus hjälpa alla att köpa klappar och slå in dem. Och jag har dammsugit hela lägenheten! Tur att det finns tv och musik som underhållning under tiden. Om inte annat underhåller jag mig med att sjunga själv :o)

Mer än så delar jag inte idag. Klockan är sent och jag ska nanna. Men det var inte illa för att var mitt första inlägg...eller?

4 kommentarer:

KEENE sa...

men hallå!? du behöver ju inte TRO att vi tycker om dig, det ska du VETA!!! ;)

puss puss min älskade vän!

Anonym sa...

Det var riktigt bra för ett första inlägg ska jag säga. TW brukar säga att det är lättare att blogga än att skriva dagbok så det kankse är så. För mig är det inte det. HAr ju skrivit dagbok i 22år... GODJUL!!

Anonym sa...

God Jul Anna! Kram Malin

Anonym sa...

NU har jag tid att logga in på datorn och kolla på din blogg! Kul att vi hann ses en sväng, även om det blev en kortis! JAPP, vi tycker om dig som du är!!!! :-D