onsdag 27 maj 2009

Jag lever...

...jag har bara inte orkat skriva på ett tag.

God nyhet: Jag har inga magsårsbakterier! Woho!

Halvdålig nyhet: Jag måste äta Omeprazol i fyra veckor nu + Novalucol vid behov.

Stressig nyhet: Måste fixa massor innan jag åker till Egypten.

Trevlig nyhet: Jag är ledig imorgon! Woho för det oxå!

Politisk nyhet: Det är val snart och jag vet nog både vilket parti och vem jag ska rösta på.

Ekonomisk nyhet: Har fått löneförhöjning! Det måste bero på mitt inställsamma sätt. Haha.

"Viktig" nyhet: Köpte hantlar igår. 2x1kg. Låter mesigt, men tänk dig att du tränar med ett mjölkpaket i vardera hand så får du en idé om hur tungt det faktiskt är.

-----------------------------

"I livet, liksom på tävlingsbanan,man längre, om man löper långsammare."

//okänd

-----------------------------

2 kommentarer:

Morgan sa...

Grattis till din löneförhöjning!

Härligt att du inte har några dumma bakterier, jobbigt att du måste fixa en massa, men gott att det snart är dags för Egypten.

Tänk att du kan ta med dig dina hantlar ut och promenera, då slår du ju två flugor i samma smäll.

tjilla sa...

Tack!

Haha. Tja, när jag inte längre tycker att mina "Walking trainers" som väger 0,25kg ger något så kan jag ta hantlarna. Bra idé!