tisdag 1 april 2008

Detox dag 1 och 2

Började igår med en Detox som ska räcka i 20 dagar. Det hela gå ut på att man dricker ca 1,5L vatten blandat med 12ml MethodDraine DETOX varje dag och håller sig borta från sötsaker, kaffe, alkohol, rött kött och cigg i 20 dagar.

Igår mådde jag inte dåligt. Lite gummiaktig i kroppen, yr och seg bara. Sprang dock på toa titt som tätt. Gjorde mest nummer ett.
Både idag och igår var jag hungrig och mätt samtidigt hela dagen. Trots att jag åt precis som jag brukar.

Sov 10 timmar i natt och var ändå trött då jag var tvungen att stiga upp.

Idag har jag haft huvudvärk till och från. Samma seghet och gummiaktighet som igår, lite illamående. Inte lika många toabesök.
Nu på kvällen har jag fått ont i vänster axel också. Vet inte att jag överansträngt mig, men kan inte vara säker på att det är detoxen heller...jag har ju olika krämpor till och från. :o)

Det jag upptäckt är att maten jag äter - som visserligen inte skiljer sig från annars - smakar så otroligt gott. Konstigt.
Sen känner jag mig väldigt klarögd stundvis oxå. Som om jag ser bättre på något vis.

Inte lika trött som igår, men ska nog sova nu ändå. Klockan är trots allt 01.11

Inga kommentarer: