lördag 5 april 2008

Detox dag 4, 5 och 6.

Har mått väldigt bra de här dagarna. Har känt att jag har mindre vatten i kroppen och därför känner jag mig mindre svullen. Pigg, med mycket energi.

Har börjat komma igång med promenaderna. Gårdagens promenad innehöll dock ett illa fall. Vet inte om det var trottoarkanten eller gruset som orsakade fallet, men föll gjorde jag. :o) Har skrapat upp handflatorna och en bit av vänster ben. Kändes som om jag skulle svimma då jag väl ställde mig upp och öronen slog lock. Var i lite chock strax efter. Tur att F med vän E var med och hjälpte mig.
Blödde en del och fick grus i såren, men som tur var hade vi inte långt till tvål och vatten. Idag svider det lite, men såren verkar fina.

Håller dagbok nu mera på hur mycket jag går, hur jag sover, hur mycket frukt jag äter, hur mycket sött jag äter och hur många timmar jag kan hålla mig från datorn på min fritid - minst en timme per dag är det planerat att det ska bli, till att börja med.

Vårstädning för kropp och själ. :o)

Inga kommentarer: