måndag 7 april 2008

Detox dag 7 och 8

Nu flyter det bara på med Detoxen. Mår bra. Har energi. Är dock sugen på något sött. Det går liksom inte över. Fast det kan vara så att det jag tror är sockersug kan vara något annat. För jag kan inte riktigt komma på vad för sött jag vill ha.

Har köpt dyr-väska i dag. 450kr!!! En handväska! Den är i fejkat reptilskinn och alldeles röd. Tvekade mellan den röda och den bruna, men efter många om och men och lite smakråd från andra tog jag den röda. Alla var lika veliga så jag fick gött bestämma mig själv. :o)

Har idag oxå köpt min allra första foundation. Var inne på The Body Shop med F och fick för mig att fråga om råd och det slutade med att expediten sminkade till mig lite och jag köpte sminket. 250kr!!!

Köpte en svamp och ett lypsyl oxå. Sen satte jag köpstopp på mig själv. Har trots allt två beställningar på väg oxå. Lite filmer och lite kläder.

Funderar kraftigt på att börja ge pengar till välgörenhet!

------------------------------

"Det finns alldeles för många sätt att göra av med pengar, och alldeles för få sätt att komma över dem."

/okänd

Inga kommentarer: