tisdag 4 december 2012

Lucka 3 och 4 - kaaaaaaallt!

Nja, alltså. Nu är det ju relativt. Jag fryser dock både ute och inne, men det är ju bara -10 ute. Fast i den här förbaskade stan blåser det ju jämt oxå.

 Jaja. Sommaren kommer snart.

På grund av batteribrist och avsaknad på bra kamera i telefonen (som alla andra har, ja, jag vet att jag är helt totalt sen, ute, efter och allt sånt) hade jag inte möjlighet att posta något igår. Nu är det laddat och jag har fotat lucka tre och fyra.

I övrigt har inte mycket hänt dessa dagar förutom som sagt att det har varit kallt, snöigt och jag har jobbat. Och ja, nu har jag riktigt kommit igång med tandtråden. För den som vill veta alltså. 


Lucka 3. Nagelklippare. Ingen mer info. HIttade den inte på The Body Shops sida.

Inte någon speciellt bra sådan heller. Ja, om man inte bara vill klippa en liten nagel. Den är säkert normalstor, men jag vill ha mer att hålla i och det följer inte med någon liten pet eller nagelfil som jag oxå vill ha på en sådan nagelknips. Sen tror jag den innehåller nickel, men är inte hundra.

Lucka 4. Sweet Lemon Whip Body Lotion. 60 ml. I butik kostar 250 ml 145 kr.

Citron luktar bara gott på klara produkter enligt mig. Eller oftast i alla fall. Som schampo eller gel. Krämer börjar lukta skurmedel. Så även denna.
Den är dock rätt dryg och blir inte kladdig, vilket är ett plus. Och ja, huden blir mjuk.





-----------------
Sagt om julen
-----------------

"Förslag till julklappar: 

Till din fiende, förlåtelse. 
Till en motståndare, tolerans. 
Till en vän, ditt hjärta. 
Till en kund, tjänster. 
Till alla, barmhärtighet. 
Till varje barn, ett gott exempel. 
Till dig själv, respekt."

//Oren Arnold


Inga kommentarer: