fredag 12 januari 2007

Häääääälg!

(Vill bara påpeka innan någon börjar kommenter att överskriften är medvetet felstavat....att man ska måsta förklara för alla....* )

Nu ska jag vara ledig i tre hela dagar! (Sen jobbar jag förvisso i sju dagar i streck efter det...men who cares!) Ska på teater ikväll. Ska se "Gitarristerna" på Folkteatern. Ingen aning vad den handlar om. Gitarrister kanske. :o)

Saken är den att min tremänning (syssling för er sörlänningar och nästkusin för reservdanskar) är här och ska gå på teaterrunda och undrade om jag inte ville med någon dag. Och har jag tid och råd så tackar jag sällan nej till lite underhållning och verklighetsflykt! :o)
Sen skulle vi nog öla lite efter det.

Annars har jag öppen helg och måndag. Fast något kul ska jag väl hitta på, annars fungerar det att sova också. Skönt!

Inne på min fjärde sockerfria dag! Woho! Men vi får se hur det går i helgen då kanske inget sysselsätter mig. Har jag tråkigt så vill jag ha snarr.

Nu kommer snart mina medlyssnare. De ska läras upp i supportens ädla konst! :o)

Trevlig helg! Hör av dig om du har tid och lust!



*Och det där var sarkasm om det var någon som missade det :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Socker är överreklamerat. You go girl!
Kantorer är användbara,hm vilken tur att du känner en :-)