fredag 5 januari 2007

I´m NOT singing in the rain!


Det har nämligen tillfälligt slutat att regna här! Woho. Solen har till och med lyst massor! Tyvärr har nog solen gått ner innan jag slutar för idag...eller inte helt ner, men det har mötknat.
Men imorgon är jag ledig och hoppas på samma fina väder!

Shoppade loss igår! Ok...vana shoppare som...tja jag nämner inga namn...några bekanta kommer att känna med sig. ;o) Men jag köpte så mycket på så lite tid oxå att jag kände mig slösaktig...men oj så skoj!
Köpte:
- en lampskärm
- en fruktskål (fick den faktiskt på köpet då jag inhandlade skärmen)
- 2 nagellack
- 1 par örhängen
- ett par byxor
- sushi....(vet inte om mat räknas in i shopping? Nån kan ju få berätta det för mig)

Oh, alldeles matt efteråt! Och mätt! Hahahaha!

I eftermiddag blir det dock inte lika kul...då är det städ och tvätt som gäller. Jaja...det kan ju inte vara kul jämt. :o)

Sången som går på repeat i huvudet idag: "Someone To Fall Back On" - Jason Robert Brown

Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart räknas mat tll shopping!
Sen att det inte är beständigt är ju en annan sak. Fast om sushi räknas till mat, hm det vet jag ju inte :-)