tisdag 6 mars 2007

Bredband...ahhh...panik!

Ok. Nu har jag gjort det. Beställt Bredband. Får panik. Mitt gamla arbetslösa jag skriker pga den fasta kostnaden det här ger - i 18 månader!!! Det är en hel livstid!

Mitt nuvarande jag gläds samtidigt över att jag fick tummen ur att beställa. Det positiva var att jag bara behövde gå över bron till Kundtjänst och fick prata ur mig den mesta oro med en mycket snäll tjej där.

Bytte bredbandstelefoni också. Tycker att det är lika bra att ha det på samma ställe...och jag får då allt som ingår i kampanjen. Trådlös router osv. :o)

Så gläds å mina vägnar och ge mig nummer till en terapeut som kan hantera köpångest!

See ya´ online!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till steget!

Vi andra brukar snabbt anpassa "munnen efter matsäcken". Du verkar ju inte riktigt ha fattat att det är precis det du kan göra nu! ;-)
SPENDERA! det är ROLIGT (fast gör inget överilat förståss)