onsdag 21 mars 2007

Jag har blivit utmanad!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

-------------------------------------------------------------

Ok…om ni vill veta allt om mitt tvångsmässiga och annars underliga beteende så skyll er själva. Ni är här med varnade!

1. Jag kollar att spisen är av massor av gånger innan jag lämnar hemmet – även om jag vet att jag inte använt den – och trycker igen kylskåp och frys tre gånger var, bara så de inte ska vara öppna.

2. Jag tycker om att organisera och slänga saker. Även på datorn, det ger mig enorm frid. :o)

3. Jag kan vrida fingrarna på massa konstiga sätt. Måste ses. Går inte förklara.

4. Jag småsjunger jämt. Ibland vet jag inte ens om det själv.

5. Jag skriver bara med en hand på datorn. Håller på att lära mig att skriva med båda.

6. Jag kan snubbla fast jag inte ens rör mig.

7. (vet att det bara ska stå 6 saker, men jag bjuder på en bonusgrej)
Jag är väldigt analytisk. Ska jämt försöka förstå mig på människor och varför de gör vissa saker. Oftast har det med barndomen att göra. Jag vill passa på att tacka Freud, Piaget och Eriksson.

Jag ska nu välja någon att utmana, men känner inte så många bloggare som inte redan blivit utmanade så jag känner att jag vill utmana alla som känner sig manade att dela med sig av konstiga saker om sig själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det underligt att småsjunga? DÅ är jag helkonstig...

tjilla sa...

Eftersom många kommenterar mitt sjungande och andra irriterar sig så är det nog konstigt i mångas ögon. :o)