lördag 3 mars 2007

Ok...då försöker vi igen...suck!

Och med vi så menar jag mig själv och mina egon.

SOCKERAVVÄNJNING!!!

Men den här gången har jag dragit in tävlingsmomentet i det hela. Jag har gjort en deal med en kollega. Kan vara så att den inte är helt vattensäker - inget händer ju direkt om vi bryter löftet - men vi har lovat att hålla koll på varandra och inte äta något onyttnigt efter ikväll fram till nästa lördag.

Redan idag sa hon att hon ville flytta fram det en dag. Haha. Men jag ska vara starkare.

Jag kommer att klättra på väggarna. Så om någon skulle kunna se till att jag är sysselsatt med något annat än att vilja ha socker vore jag tacksam. Kom med något förslag eller håll ständig telefon eller sms-kontakt med mig. Haha.

Äh, hur svårt ska det vara egentligen. *Snyft* ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sockeravgiftning, ajajaj. Tro mig, jag vet precis hur det känns! är inne på nummer fyrtiotolv eller nåt på gånger jag sockeravgiftat mig och det blir inte roligare med tiden. Lycka till, jag håller tummar för dig! :)