fredag 16 mars 2007

Helg, helg, helg!

Äntligen!

Efter att ha jobbat nio dagar i streck får jag änligen vara ledig. Jag kommer att bli helt förvirrad och mest troligt sjuk.
Och nej, jag är inte negativ, bara realist. Har nämligen varit så de senaste gångerna jag varit ledig.

Känner hela tiden att någon förkylning är på g, men jag lyckas trycka tillbaka det. :o)
Antingen är det mitt fantastiska immunförsvar (!?) som stoppar sjukdommarna helt och håller eller så lägger jag de bara på hög så de kan slå till då jag slappnar av som mest eller så stänger jag av immunförsvaret då jag är ledig och nya attacker kommer direkt in (som med brandväggar...ja ok, jag är lite arbetsskadad). Det andra är ju vad jag tror. :o)

Men vi tar den sorgen om den kommer. Nu slutar jag och ska shoppa! Vi har fått bonus idag! :o))

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad!!
Se bloggen för mer info

Anonym sa...

Du är UTMANAD!!

Gå in på vår sida för mer information.
http://brunochgul.trackback.se