söndag 18 januari 2009

MSN 9.0

Har fixat mitt problem nu. Version 9.0 av Messenger gjorde att jag inte kunde logga in där och inte komma åt internet via Internet Explorer.

Det som hjälpte var att avinstallera 9.0, starta om datorn och hitta igen och ominstallera 8.5. (testade utan att starta om och det sket sig) Nu fungerar allt tipptopp igen.

Hittade inget om det på nätet, men msM hade pratat med en kund som hade haft samma problem. Inte bara fel hos mig alltså.

Tack för alla tips jag fått från snälla själar där ute. Tyvärr fick jag aldrig filen som blev skickad till min mail att fungera, men det ordnade sig ju ändå. :o)

Blev inget jobb idag (officiellt igår då klockan är över 00.00) men vi får se hur det blir imorgon (officiellt idag då klockan är över 00.00.....haha).

Har varit ut en snabbis idag dock. Har kalasat hos msI. Kul att träffa känt folk och några mer eller mindre okända och prata ordentligt för första gången på en vecka.
Fick lite trevliga och goda snittar, rullar, cider och glass med maräng med mera! Nice!



---------------

"Kloka människor talar för att de har något att säga; dårar för att de måste säga något."

//Platon

---------------

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var en trevlig kväll! Du får gärna maila mig bilderna så jag kan blogga om det =)

Anonym sa...

Hej! Jag har jätteproblem med nya msn... hur lyckades du avinstallera det? Vore så snällt om du ville maila mig på emma.thorsell_90@hotmail.com och berätta hur du gjorde :)