fredag 19 september 2008

Nada!

Planen för denna dag var stor.

Jag skulle stiga upp tidigt. Ta en lång promenad. Laga lite trevlig mat. Kanske besöka msM. Handla, diska och städa lite. Göra scones och dricka te. Känna mig sådär härligt sund. Ahhhh...

Vaknade 12.45. Rostade några mackor, gjorde kaffe (pulver) och satte mig vid datorn. Duschade. Åt lunch/middag (använde sista diskade skeden). Satt vid dator. Bloggade. Åt skorpor och drack (faktisk) te. Kollade på "Orgazmo" (riktigt usel film). Gjorde smet till chokladbollar. Rensade dator. Bloggar....

Woho!

Hmmm...undra varför jag har ont i kroppen och ser ut som en blobb?

Har varit en fantastisk dag! Och imorgon får jag jobba. Jipiii! (Sarkasm någon?)



---------------

"Sysslolösheten i kultiverad form är människans mål."

//Oscar Wilde

---------------

Inga kommentarer: