torsdag 11 september 2008

Tjillas Former

Känns som om jag inte riktigt hann avsluta dagens blogginlägg pga arbete (grrr).

Det jag hade tänkt avsluta med var att jag startat ännu en blogg. En blogg med tema. Form.

Det vill säga jag får ge min syn på och visa glädje över mode och inredning.
Det är bara i startgroparna än och jag har inte riktigt fått kläm på hur jag ska utforma det hela. Men det kommer väl så småningom.

Så här med invigs:



Vill man hänga med i den bloggen går det bra att trycka här eller kopiera länken http://tjillasformer.blogspot.com/.

Nu skulle jag vilja stanna uppe någon timme eller fem till, men känner att jag typ borde göra saker imorgon fast jag är ledig. Mysko.... :o)

Sov gott!

----------------

"Sömn, sömn, förfärliga uppfinning, förfärliga nödvändighet, du den enda makt jag fruktar."

//Søren Kierkegaard

----------------

Inga kommentarer: