söndag 28 september 2008

Sköna söndag!

Sov till 13.30 idag. Skäms lite för det. Jag är fostrad till att ta var på dagen och inte spela för hög musik. Haha. Det sitter fortfarande i sedan barndomens dagar.

Men jag har inte varit trött idag i alla fall.

Har hunnit diska, handla och bokat tvättid till imorgon. Annars har jag bara haft det trevligt, lugnt och skönt. Så som en söndag bör vara.

Jag har bland annat roat mig med de två första avsnitten Heroes - säsong 3. Mycket spännande. Jag är helt kär i Mohinder!

Det påminner mig om att jag nog inte nämnt min min andra kärlek och senaste besatthet - Trey Parker! Han utgör ena halvan av duon bakom "South Park". Har sett en hel del av hans kreationer och skådespelande på senaste. På både gott och ont. Ont var bland annat "Orgazmo" medans "BASEketball" var ganska kul. "Cannibal - the musical" var...annorlunda. I alla filmer har hans medförfattare till "South Park" Matt Stone större eller mindre roller.



Jag har många fler publika personer jag beundrar , men det får vi ta en annan gång. ;o)

Jobb imorgon igen. Känns inte lockande...

---------------

Beundran är vårt erkännande av att någon annan påminner om oss själva.

//Ambrose Bierce

---------------

Inga kommentarer: