måndag 9 februari 2009

Då var det dags igen...

Dag ett på detoxen!

Kände att det var dags efter en lång tid av illa leverne. :o)

Kom dock på idag att jag kommer att missa fettisdagen, men semlorna finns ju kvar och det har hänt vissa år att jag missat äta någon ändå. Även om det är gott är det ju inte sååå viktigt.

Jaja. Önska mig lycka till! Om 20 dagar är jag utrensad och förhoppningsvis lite sockeravvänjd.

Och ja, det är körövning imorgon igen! Woho! Missade ju förra på grund av dumma arbetstider. Grrr.

-------------------------

"Allt helande måste börja med mig själv."

//Kay Pollack

-------------------------

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förklarar din huvudvärk...

tjilla sa...

Kan vara den. Men jag har ont i nacken oxå. Kanske en kombo?
Känns konstigt om det skulle komma så fort dock då jag inte ändrat min kost sedan tidigare dagar. Åt bara inte sött igår och det är många dagar jag inte gör det. Haha.

Har dock aldrig haft huvudvärk när jag detoxat innan...inte vad jag kommer ihåg. Får kolla bloggen jag skrev vid de andra tillfällena. :o)