måndag 2 februari 2009

Changeling

Jo minsann. Jag var på bio idag och såg "Changeling" med msM. Jag hade lite biocheckar som strax går ut så vi tänkte att vi skulle utnyttja dem.

Det var meningen att vi skulle se "Yes, man", men tänkte att vi inte skulle behöva boka. Och det såg bra ut ett tag, för trots den längsta kön jag sett någonsin var det 18 platser kvar då vi stod längst bak. Då vi kom fram till kassan var det fyra platser kvar och de var spridda.

Filmen var bra, så det var en tröst. :o)
Kan rekommendera om man vill se en sann historia som inte är seg, som har lite hopp och som har bra skådespelare.

Innan bion var msM här och lagade lite mat åt oss. Eller vi lagade tillsammans, men idén och receptet var hennes:

- Franska med vitlök och olja värms i ugn. På det läggs ruccola, stekt bacon och stekta champinjoner.
Häll på en dressing av gräddfili och chillisås

Mycket gott!

På begäran kommer lite kort på min nya frisyr. Lyckades ta två kort på mig själv. Tyckte inget blev så super. Så jag lägger ut båda. Haha. Ni kan väl rösta eller nåt. :o)


Jag ser trött ut på båda och smått högfärdig ut på det högra. Jaja.
Dags att nanna. Tjing!

----------------------

"A Picture of many colors proclaims images of many Thoughts."

//Donna A. Favors

----------------------

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också sett den filmen och jag håller med om att den var BRA och sevärd!

Håret blev bra!

tjilla sa...

Tack, tack! Ja jag är nöjd...även om det är lite svårt att sätta upp. :o)