fredag 12 december 2008

Ännu en utmaning

Blev utamanad av Tessalisa.
Samma som innan, men annorlunda. Lite frågor om vad man tycker och tänker.

7 TV-serier jag gärna ser:
- Doctor Who
- Will & Grace
- IT Crowd
- True Blood
- How I Met Your Mother
- Scrubs
- South Park)

7 saker jag gjorde igår:
- Löste korsord
- Åt kåldolmar
- Hostade, harklade och snöt mig
- Gjorde julkort
- Kollade på serier
- Slösurfade
- Åt på Kinan med M-L

7 saker jag ser fram emot:
- Att bli frisk
- Julafton med msM
- Att få träffa släkt och vänner i Skellet (måste dock vänta till Januari)
- Att klä granen och pynta lite mer
- Att få ge julklappar
- Våren
- Sommaren

7 låtar jag gärna lyssnar på:
- Jullåtar
- This Too Shall Pass - Yolanda Adams
- Dreamer - Europe
- Du Får Aldrig Vända Om - Daniel Lindström
- Foolish Games - Jewel
- En Natt Forbi - Jan Eggum (sjungen av Kurt Nilsen)
- Tårar Från Himlen - Frank Ådahl

7 filmer jag gärna ser fler gånger än en:
- Soapdish
- Clue
- Murder by death
- Sagan om ringen-triologin
- Princess Bride
- The Emperors New Groove
- Life Of Brian

7 saker på min önskelista:
- Man
- Villa
- Volvo
- Vovve
- Barn
- Ett fantastiskt jobb
- Ett tryggt liv

7 saker jag vill göra om inget vore omöjligt.
- Rädda världen
- Flyga
- Telekinesi
- Andas under vatten
- Träffa Jesus
- Teleportera
- Bli normalviktig ;o)

Jag utmanar dig som läser detta att svara på samma frågor. Berätta gärna då du gjort detta och var jag hittar svaren

1 kommentar:

Anonym sa...

oh...jag vill också kunna andas under vatten!
undrar om "gälgräs" som de hade i Harry Potter går att uppfinna ;-)