söndag 21 december 2008

Tio favoriter + en bonus

Jag har inte gjort så mycket idag förutom att sicksacka mellan jobbiga julshoppande människor så jag tänkte som en utfyllnad bjuda på tio av mina favoritjulsånger. Kan hända att jag inte hittade de bästa versionerna alltid, men det är ändå bra låtar.

Här kommer de nu utan inbördes ordning. Enjoy!

The Christmas Song


Himlen i min famn


Mary Did You Know


Grown up Christmas List



Where are you Christmas


Julen är här


Jul jul, strålande jul


Who Would Imagine A King


Santa Baby


Oh,
Holy Night




och en bonus bara för att de är så söta

Christmas Time is Here - Alvin and The Chipmunks



Vet du någon bra jullåtar jag bara måste höra? Tipsa gärna!

--------------------------------------------

Hoppas du haft en trevlig fjärde advent!


När fjärde ljuset brinner,
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
dan före dan före dopparedan

Inga kommentarer: