onsdag 31 december 2008

Nyårslåtar

Jag tänkte var trevlig och tillhandahålla lite nyårslåtar till alla era partyn.
Nu finns det ju inte så jättemånga låtar av den kalibern och de som finns är av mer eller mindre bra kvaltité. Men jag har sökt med ljus och lykta genom YouTubes allra mörkaste hörn och här är 10 stycken av dem jag fann:

What Are You Doing New Years Eve - Stacie Orrico(helt ok)



100% Party (ehhh??)



Happy New Year – ABBA (klassiker)



Auld Lang Syne (i nyare tappning, mycket bra)




The Decade With No Name: New Years Eve Song
(humor)



It's new years eve Song - Animaniacs( en av de bättre låtarna)



Sing Good Times-by Emerald Night-A New Years Eve song



New Year's Eve Song (gääääsp)



Happy Happy Year For Us All - The Sylvesters (ett svenskt underverka...haha)

Auld Lang Syne (originalet...typ..haha)



Tråkigt nog hittade jag inte Toffelhjältarnas "Klockan slår 12" med Carina Carlsson. Ah, barndomsminnen. Jag gillar den.

Jag är i alla fall av den åsikten att det måste göras fler nyårslåtar. För det här duger inte.

Hoppas din nyårsafton blir trevlig, med eller utan dessa låtar (jag rekommenderar utan).

Om du nödvändigt måste lägga ett nyårslöfte så lova bara att göra ditt bästa, i allt du tar för dig under det nya året och lova att vara snäll mot dig själv om det är något du inte lyckas med. Det är ok att inte klara allt. Det är en vinst att bara försöka ibland.

Lova oxå att om du ger råd till andra, försök att följa dem själv. ;o)

------------------

"A New Year's resolution is something that goes in one year and out the other."

//okänd

------------------

Inga kommentarer: