måndag 25 augusti 2008

Puss!

Alla var småless på jobbet idag,men ändå gick det bara bra.

Jag hade medlyssning och utvärdering med chefen. Allt var så bra så bra. Förutom pauskopplingen...haha, men jag skyller på detoxen att jag får springa på toa så mycket. Det var i alla fall inget jag fick direkt bannor för. Jag var så duktig så. :o)

Gick halva vägen hem. Handlade. Åt och tittade på "Ghost Whisperer". Förbaskat att jag alltid ska gråta då jag ser det. Är så mjäkig...haha. Eller låt oss kalla mig empatisk. Det låter bättre. ;o)

Vill skicka en puss till msM som idag gav mig läppglans och nagellack i en fin svart sammetspåse. Det var tack för senaste kattvakten. Inte nödvändigt, men jag är å så tacksam. Innehållet var lovely och påsen passar perfekt till min nya externa hårddisk!

Tror jag glömt nämna min hårddisk. Det är en bronsfärgad Western Digital av modellen "My Passport Elite" och den är faktiskt liten som ett pass.
I love it!

Nu ska jag lösa lite korsord och sedan sova! (ja jag är snart medelålders..haha)

God natt!

--------------

"Jag har inget emot att gå till jobbet. Det som plågar mig är att sitta och vänta hela dagen på att få gå hem."

//okänd

--------------

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi säger väl så... empatisk ...Det låter ju bra! Jag är också empatisk ibland!