torsdag 16 oktober 2008

Så gick en dag från vårt liv...

Vad kan man säga.
Vaknade av mig själv i dag. Alltid bonus.
Solen sken då jag gick till jobbet. Också bonus.

När jag kom till jobbet småtjabbade jag med chefen om hur bra det gick för teamet för tillfället. Själv fick jag faktisk en biocheck och popcorn/drickakupong igår för mina personliga framgångar. Nice. Har fem oanvända biocheckar nu. Haha. Bio någon? :o)

msM som började innan mig och satt i telefonen då jag kom, viftade glatt med papper om bostadsbyte. Woho! Grattis till fyndet! Glad för din skull! :o))

Förutom att dagen slutade med helvetiska köer (som jag slapp stanna kvar och plocka ner...yay!) har allt flutit på bra.

Jag var småorolig för att något otrevligt skulle hända *ta i trä* då allt var så bra. Men än har inget hänt. Nu är det dock ca 8 minuter kvar på dagen och världskrig har startat på mindre tid (skulle jag tro). Haha.

Jag rör mig inte ur fläcken förrän klockan slår 00.00 så slipper jag snubbla eller skära mig på en kniv eller nåt eller är det kanske bäst att gå i sängs. Hmm. Får se.



-------------

- Nu kan det inte bli värre, sa Pessimisten.
- Det kan det visst det, sa Optimisten.

//okänd
-------------

1 kommentar:

Anonym sa...

synd att du bor där du bor då.
Jag hade gärna gått på bio med dig.
Kul ändå att få lite credit för det man gör!