onsdag 1 oktober 2008

Äntligen!

Så fick jag äntligen tummen ur att organisera min garderob. För den som tittade in här för någon dag sedan kunde läsa om mitt IKEA-besök och inköpen där.
Nu har allt funnit sin plats. Känns härligt.

Efter tre år i den här lägenheten ser nu snart allt ut som det ska. Nu kan jag börja bjuda hem folk. Haha. Nä, förresten kom på massor mer jag måste göra. Jaja, men jag säger till när allt är som det ska. Kom tillbaka om...tja...eh...ok, kom när ni vill, jag blir aldrig 100% klar.

Skönt är väl det. Jag känner det så att så länge jag fixar och donar här hemma har mitt liv inte stannat upp. Och att jag försöker få det fint betyder att jag rotat mig och har väl inga direkta planer att röra på mig.

Fast det skulle vara kul med större och ett nytt jobb...och det vore ju nice att vara närmare släkten....och...och..och. Som sagt...ständig förändring även i tanken. :o)

Just idag var jag nära att ta mitt pick och pack, lämna jobb och allt. Vi får nämligen aldrig veta när och om vi får vara lediga i jul och biljetterna till tåget släpps på fredag. Så här är det varenda jul! Hade jag haft släkten här hade jag glatt (nåja) gått in och jobbat så de som behövde åka till släkten fick åka. Suck. *snyft* Fast problemet är nog att det är för många som måste vända hem till jul.

Jaja, det ordnar sig. Annars är ni välkomna att fira jul med mig i Gbg.

-------------

"When you are through changing, you are through."

//Bruce Barton

-------------

Inga kommentarer: