måndag 2 mars 2009

Ännu en lista! Woho!

Jag har blivit utmanad av Tessalisa

1. Fyra TV program jag brukar se:
* Doctor Who
* House
* How I met Your Mother
* Heroes

2. Fyra saker jag gjorde igår:
* Sjöng med kören
* Skruvade upp hyllor
* Åt alldeles för mycket godis
* Organiserade om inredningen i vardagsrummet/sovrummet (det är ju samma så..)

3. Fyra saker jag längtar till:
* Min första semla för i år som står i kylskåpet!
* Sommaren och värmen
* Alla ledigheter
* Bonusen!

4. Fyra saker som står på min önskelista:
* En mindre midja (sa hon och rapade av pizzan som nyss ätits upp)
* Trygghet
* Kramar
* Konstnärlig frihet

5.Fyra saker jag tycker om att göra:
* Sjunga
* Skapa
* Prata
* Inreda


6. Fyra saker jag avskyr:

* Orättvisa
* Girighet
* Dumhet
* Elakhet


7. Fyra saker jag åt igår:

* Fullkornsskorpor i blåbässoppa
* Bröd med skagenröra, svar caviar, röd caviar och körsbärstomatshalvor
* Blandgodis
* Välkryddad Pytt-i-panna med creme fraiche och körsbärstomater


8. Fyra bloggar jag utmanar:

* marieloveshira
* Morgans ruta
* zarrow
* Nostalchich

.....men alla som vill göra det kan känna sig fria. :o)

Inga kommentarer: