söndag 22 mars 2009

Mag*******!


Jupps...visst har jag ont i magen. Fortfarande. Har haft det i över en vecka nu. Uppblåst och smått åksjuk känns det som.

Mest troligt är det början på magkatarr igen. Har börjat äta Omeprazol Ratiopharm och de hjälper. Det borde ju vara svar på vad detta är.

Irriterande är det i alla fall. Blir jobbigt att jobba.

Sitter på jobbet nu och som tur är har jag fått svara på massa mail nu ett tag istället för att svara i telefonen.

Jag hoppas detta går över eftersom läkaren jag var till sist det hände lovade mig en gastroskopi om jag återkommer med samma problem. Det vill jag INTE göra.

Pratade med U som studerar till läkare och försökte försäkra mig om att det inte är så farligt, men jag är ändå skeptisk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske inte farligt, men nog så obehagligt!

tjilla sa...

Ja, men precis! Huga!