tisdag 17 mars 2009

Suck...

...ingen kör idag. Mådde dåligt. Mått dåligt till och från hela dagen. Tur att jag varit ledig. Av någon anledning lyckas jag alltid bli sjuk då jag har en eller två lediga dagar. Nu har jag mått dåligt hela helgen och måndag och tisdag.

Har förvisso dammsugat, dammatorkar och tvättat, men resten av dagen har jag bara suttit på soffan och sett serier på datorn och spelat spel på telefonen i ett försök att få tiden att gå.

Är jag hemma imorgon och det är sol måste jag försöka gå ut och gå.

Nä, nu måste jag nog beställa något kul på nätet så jag har något att se fram emot (mitt liv är tomt och jag är tragisk...haha...nä...eller jo, fast inte direkt, bara nästan...men säg inget till nån).

Kläder, pryl, film eller samlarfigur. Vad ska det bli?

Och förresten, snart klubbar jag de här *ful beskrivning på människor* som hela tiden knackar på grannens fönster. Det låter alltid som om det är här och jag hoppar högt.

Måste kanske flytta. En 2:a vore nice. Men just nu låter det extremt jobbigt. Vi får se.

--------------------

"Bara en enda ros på ett evigt klänge, så är livet, trist varar länge, men underbart är kort - alldeles för kort."

//Povel Ramel

--------------------

Inga kommentarer: