torsdag 1 december 2011

Lucka 1

En konstig dag att börja med julkalendern på.

I dag var en dag av blandade känslor. Jag satt och gjorde mig redo i morse för en dag på Ullared då jag får veta att en av mina mostrar dog igår. Jag blev naturligtvis jätteledsen och grät en skvätt, en stor skvätt.

Samlade ihop mig och åkte till Ullared ändå. Det var mycket trevligt trots tungt hjärta. Nu är jag dock helt slut.

Grät lite mer då jag kom hem då jag äntligen kunde slappna av och bearbeta lite.

Sen skrapade jag Ullaredlotten jag köpte. Vann 80 kr. Då lotten kostade 20 kr så var ju det inte så illa även om jag inte blev rik.


Hela jag är inte med på detta idag, men jag har ändå öppnat kalendern och detta var i:

Lucka 1. Rainforest Volume - Schampo för fint hår. 60 ml. Pris i butik mellan 35-45 för samma storlek. Volume verkar inte finnas ute än, men andra schampon i samma serie har detta pris.


Inget silicon, sulfater, parabener eller färgmedel.

Luktar gott. Godare än tidigare Rainforest-produkter jag testat. Tidigare schampon i samma märke har inte varit bra för mitt hår. Det har torkat ut det. Jag ska prova detta och återkommer med utvärdering senare.

----------------------------------------
Visste du detta om julen?
----------------------------------------

I Sverige och Finland var det förr dubbla böter på alla brott under julfriden.

---------------------------------------
---------------------------------------

Inga kommentarer: