fredag 2 december 2011

Lucka 2

Well, dagen har varit lugn. Ledig och utan större energi för något.
Har trots det stöka, städa och diska lite. Dock har större delen av dagen spenderats framför datorn.

Inser dock att jag hunnit med massa drycker idag:

- Latte
- Chai Latte
- Grönt myntate
- Kranvatten
- Kolsyrat vatten

Inget konstigt, men en reflektion bara. Och ja, jag gillar att använda min Tassimo.
Ett tips är att införskaffa en du också och sedan joina oss andra på tassimo.se

Nu ska jag fortsätta äta mina frusna blåbär. Men först. Dagens lucka:

Lucka 2. Define & Lengthen Mascara - Svart.10 ml. Kostar 149 kr i butik.


Ännu en mascara i mängden mascaror i världen. Vad kan man då säga om denna.
Tja, spontant när jag testar den märker jag att det inte följer med mycket mascara på borsten. Jag försöker göra som man inte ska och röra om lite. Kommer ändå inte mer. Men detta gör också att den inte kladdar och det gick istället lägga på några lager för mer färg. Fortfarande utan kladd.

Förlängda vet jag inte om fransarna blev, men definitivt markerade. Inget för den som gillar mycket färg, men bra för den ovane och för mig som ofta har bråttom då jag ska sminkar mig och lätt gör fel.

Förutom det säger produktbeskrivningen att den ska skydda och vårda. Det låter ju bra i alla fall.

----------------------------------------
Visste du detta om julen?
----------------------------------------

I Thomas Noons teckning som för första gången visade Jultomten med en släde och renar, levererade han julklappar till soldater i amerikanska inbördeskriget. Teckningen som heter "Santa Claus in Camp" publicerades i Harper´s Weekly den 3 januari 1863.

---------------------------------------
---------------------------------------

Inga kommentarer: