torsdag 8 december 2011

Lucka 8

Jojo, minsann. Nu åskar det igen denna vecka! Och tydligen snöar det här också. Jag vill inte titta ut, men litar på statusuppdateringarna på FB.
Jag vet inte om jag ska bli rädd eller bara skratta för att det är så lustigt. För min hälsas skull väljer jag nog det senare.

Idag har jag varit ett flitigt litet bi på jobbet. 80 chattar. Det vill säga att jag snackade med ungefär 80 personer idag. Vissa lade på igen utan att skriva något. Men ja, lite stolt är jag över mig själv.

Sen hade vi tävling på jobbet igår där jag vann en biocheck för min insats.

Med julmyset igår var det allt som allt en mycket bra vecka. Sen är jag ledig imorgon och tänkte julbaka lite och på lördag är jag bjuden på julfika. Jag gillar det här.

Gillade jag det jag fann i dagens lucka då? Jo, inte så tokigt.

Lucka 8. Total Energy - Exhilarating Body Wash. 60 ml. I butik kostar 200 ml 145 kr.



En duschgelé som innehåller guarana och bergamott, en slags citrusfrukt som bland annat används i téer som till exempel Earl Grey, men också i en produkt som Generalsnus.

Lukten är svår att beskriva, men jag gillar den.

Det är meningen att gélen ska pigga upp då du duschar och använder den.
Detta återstår att se.

Sen såg jag att det fanns en annan produkt av samma märke. En Total Energy Pulse Point Balm som jag håller tummarna för att det dyker upp i en senare lucka. Den droppas på pulspunkter på kroppen då man behöver piggna till och det behöver jag oftast.

----------------------------------------
Visste du detta om julen?
----------------------------------------

De bilder som legat till grund för jultomtens utseende här i Sverige kommer från Jenny Nyströms kända julkort. Den amerikanska motsvarigheten sägs däremot ha fått sitt utseende ifrån en Coca-Cola-reklam från 1930-talet.

---------------------------------------
Källa: tv4.se
---------------------------------------

1 kommentar:

Anna sa...

Vad kul att du har en blogg :) Ännu en att följa ;)