lördag 3 december 2011

Lucka 3

Idag har verkligen varit *****!

Jag censurerar lite för känsliga läsare. Jag är fortfarande lite sober i humöret och tappar lätt tålamodet. På det ramlade jag idag på grund av någon som tappat något kladd på golvet, typ banan och jag höll på att ramla av en toalettstol som var trasig.

I vanliga fall hade jag nog bra skrattat åt det. men dels var jag rädd att det onda i ryggen skulle bli värre och dels har jag inte haft lust att skratta idag.

Tur att jag hade jobbet som distraherade, även om jag nog retade några med att frustrerat och med ihopbitna tänder klaga högt på några kunder. Tur att det är kontakt i skriven form så det hinner gå genom ett filter innan det når mottagaren.

Men morgonen hade dock lite glädje då jag öppnade kalenderna och fann detta:

Lucka 3. Camomile Gentle Eye Make Up Remover. 250 ml. 110 kr i butik.


Den är verkligen en av mina favoritprodukter från The Body Shop. Det tar bort allt smink väldigt lätt. Lägg lite på en bomullsrondell och dra över ansiktet bara.
Detta fungerar oavsett du ser ut som Mimi från Drew Carey Show med massa färger eller bara har ett lager underlagskräm och mascara. Och ett extra plus; den luktar inget!

Rekommenderas extremt starkt!

Nu ska jag se till att få sova mycket i natt så kanske mina kollegor får en trevligare arbetsdag imorgon. Och jag också.

----------------------------------------
Visste du detta om julen?
----------------------------------------

Varje år skickas omkring 100 000 brev till Tomten i Tomteboda. Breven innehåller allt från önskelistor, presenter till kartor och tips. Vill du skicka julkort till Tomten? Här är hans adress:

Tomten
173 00 Tomteboda

---------------------------------------
Källa: tv4.se
---------------------------------------

Inga kommentarer: