torsdag 2 december 2010

Lucka 2

Trots en stressig morgon tog jag mig lite kvalitétstid och öppnade lucka 2 i min julkalender och kände mig efter det lite i julmode (svenskengelsk fusion). För innehållet luktade polkagris! Yum!

Men även om det luktade som om det smakade gott tror jag inte produkten i sig skapar ätlust.

Lucka 2.
Peppermint Cooling Foot Lotion. 60 ml. 250 ml i butik kostar 139:-

Flaskan säger att denna lotion omedelbart fräschar upp och håller fötterna mjuka hela dagen. Jag har inte haft på mig det hela dagen, men vips luktade mina fötter super och de har varit instängda i skor hela dagen, vilket säger mycket.

Blev väldigt beroende av doften. Kommer på mig själv att öppna flaskan och dra långa djup andetag hela tiden jag skriver. Är det farligt att inandas för mycket pepparmynta? Skriv och berätta det fort som attan i så fall. Haha.


---------------------------------------
Händelser denna dag i historien - 2 december.
---------------------------------------

* 1766 – Sverige får världens första tryckfrihetsförordning.
* 1804 – Napoleon låter kröna sig till fransmännens kejsare.
* 1942 – Den första fungerande kärnreaktorn demonstreras vid Chicagos universitet, USA.
* 1981 – Amerikanska sångerskan Britney Spears föds.
* 1993 – Pehr G. Gyllenhammar tvingas avgå som VD för Volvo efter den fiaskoartade Renaultaffären.

---------------------------------------
Källa: Wikipedia
---------------------------------------

2 kommentarer:

lisa sa...

åh anna, jag är inte alls avundsjuk. faaast, jag har ju redan allt detdär :D

tjilla sa...

Ja, du ska se att du säkert har allt, men vem vet. :o)
Fortsättning följer...